pühapäev, veebruar 26, 2006

laupaõhtu... prostitutiivne leitsak linnas

Laup2eva 6htu oli rahulik, enne hotelli j6udmist, k6ndimise pealt:
- "Hel6u ser, el6u ser... wanna bai e leidi?"
- "N6u, n6u."
- "Seer, ju dont laika leidi?"
- "N6u, n6u."
- "Seer, el6u, wat du ju laik? Eleidi very tchiip, naais leidi."
- "N6u, n6u."

Tegelt oleks pidanud puht sportlikust huvist kysima, et palju siis Da Nangis ka yks t2navalt kupeldatud lits maksab... sellele m6tlesin ma aga alles hiljem. Vot selline elu siis.

Hommikul s6ime hommikust loomulikult, pakkisime asjad, istusime turismiputkast (agentuuriks ma seda ei nimetaks) bussipiletid ja s6itsime Hue poole. Teel l2bisime tunneli... pikkusega 16 kilomeetrit. Neil siin m2gesid palju, m6nest on juba ju auasi l2bi kaevata. Tublid muidugi. Vahepeal oli j2llegi peatus yhes rannas... mul v6ttis randa j6udmine bussi pealt 40 sekundit.


/ paarike vahepeatuses /

Hues v6tsime bussipeatuse k6rvalt hotelli, kaks kolmest tuba 25 dollariga... st kauplesime 30 pealt alla... p2ris kena hind, v6i mis. Hommikus88ki pole mudiugi sees, aga see on suva. P2eval sai ka linnas k2idud ning mingisugust imperaatori residents-linna vaadatud - p2ris lahmakas misasi siis... ehitus on nadi 8eda, kompleks ehk? - see peaks olema kohalik ekvivalent Pekingist tuntud keelatud linnale.

Muide, t2navatel ja yldse k2iakse siin ikkagi turistile pinda. Mingi hetk kui maha istusin, korraks oma arusaaja v2lja lylitasin siis tundus mulle nagu ma istuksin mingis suht soliidse suurusega puuris, kus peale minu on veel mingi 2hmane arv v2ga aktiivselt suhtlevaid (hanesid ja/v6i) parte, kes pole kuulnud sellest, et suheldes oleks m6tet nokk lahti teha korda m88da... Kvaak, kvaak...

Ka t2nane 6htu oli rahulik, ostsime t2navatelt hunniku puuvilju ja paar veini ning yhe toa terassil nautisime siis isekeskis olemist, valget ja... ei valget me ei nautinud, kuna sellel oli v2ljakannatamatu korgi maitse... nautisime punast veini, puuvilju ja visatud nalju. Nyyd v6tsin 6htu, et panna kirja asjad, mis viimasel kolmel p2eval juhtunud on. Ja ongi k6ik, magama.

Ei teagi veel,
mis homme teen,
kuid midagi
ma kindlasti.

0 kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Home