laupäev, veebruar 25, 2006

vabariigiaastap2evaleitsak ja v2ikesed kuningad

Reedel oli kottide pakkimine, l6unas88k ning rongis6it. L6unat s6isime s88ma sinna samasse mereandide restorani. See oli p2ris lahe, lendasime keskp2eval taksoga kohale nagu normandia dessant, ehmatasime veel praktiliselt suletud restorani kokkasid ja teenendavat personali - olimegi ainukesed kylastajad. Kohad v2lja valinud, hakkasime toitu valima. Sveniga v6tsime m6lemad k6igepealt yhe hiidkreveti, mis on suurem kui suur v2hk, ning akvaariumis oli neil kombeks ka omavahel kakelda.

/ hiidkrevett - teadmiseks, kui elukas on lühem kui su küünarvars on tegemist lihtsalt suure krevetiga /

Teiseks v6tsin ma mingi karbi... kas mere v6i j6e oma, igatahes suur oli ta kyll lapik, kolmnurkjas ning v2hemalt 30 cm pikk. Ning k6ige l6puks v6tsin ma lihtsalt soola ja chilliga grillitud krevette... nood v2ikesed v22nikud olid samuti alles elus. Witold ja Chirstof v6tsid mingeid kalu... samuti akvaariumist valides. Kala oli samuti ylihea, grillitud. Kogu see aktsioon, kestis meil kaks tundi, elevust oli suht palju, sest no sellist elusv2rki praktiliselt ei n2e kusagil, ning euroopas maksab see v2hemalt 10 korda rohkem. Hiidkrevett oli nii 5 dollari ringi ja see karp mida grilliti, grillitigi karbi enda kesta peal ning peale tehti mingi ylimaitsev juustukaste...

Sooh, jah v2ikesed kuningad, sahh resto ette taksoga, sauh s88ki, jooki kuue mehe eest ja siis sauh, takso tellitud ja minema... rongijaama - seal muidugi kuninglikkus l6ppes :P sest 6hutemperatuur varjus oli 37 kraadi ning p2ike v6ttis isegi l2bi mytsi ajud ikka suht kohe pehmeks... seljakotid j6udsid teise taksoga rongijaama... algajad seljakotturid... igal matsil on kaasas ilmselgelt liiga palju kraami.Ja see kott seljas muudab algaja seljakotturi momendiga sellises temperatuuris 22rmiselt higiseks algajaks seljakotturiks...

Rong ise oli p2ris lahe, suund Da Nangi valge liivaga randadele, istusime 6hukonditsioneeritud magamiskajutites ja mina m6tlesin, et aeg on k2es see pudel desinfiktsioonivahendit eesti vabariigi synnip2eva osas ette v2tta. See t2hendas siis koos rongis tutvutud Austriast p2rit paarikese, Witoldi ja Dominicuga Saaremaa viina korkimist ja ringis juues lihtsalt selle tyhjendamist suht lyhikese aja jooksul. Naljakas on see, et Saaremaa on isegi soojalt joodav. Peale seda oli muidugi pundil hammas verel... ajasime Christofi samuti ylesse ja edasi l2ks jooma vagunis (istmetega osas) juba kantuna mingist r6vedast kohalikust viskist. Noh, 6htu oli kena, juttu oli palju ja segast, vahepeal k2is mingit rahvast l2bi. Igatahes, mina olin l6pus p2ris sodi ja magama sai mingi kell, laupa hommikul korraliku pohmakaga ylesse. Loll loom olen.